Quilling for You in Republica Dominicană

Dupa un an destul de incărcat, am simţit nevoia să ne relaxam inainte de a intra în ultima perioada a anului. Aşa că am plecat în ţarile calde, unde ne-am rasfăţat şi ne-am incărcat bateriile. A fost o vacantă minunată. La sfarşitul lunii octombrie ne-am intors şi am început treaba 🙂

Quilling for You se reinventează in fiecare an, aşa cum v-am obisnuit. Si de această dată, vom realiza cele mai frumoase decoratiuni pentru sărbatori.

About Raluca

Crede si nu cerceta!
This entry was posted in Quilling for You, Raluca and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

