Noutăţi după vacanţă

Vacanţa s-a terminat de multă vreme şi chiar dacă nu am mai publicat articole noi, Quilling for You a avut activitate intensă.

În penultimul articol publicat v-am spus că am primit o provocare, dar din păcate nu pot să vă dezvălui nici acum întreg “secretul” pentru că reprezintă o surpriză şi cum cadoul nu a ajuns în posesia fericitului destinatar, mai păstrez puţin suspansul. Pot spune doar că este vorba despre kangoo jumps. Care să fie legătura între kangoo jumps şi quilling? Rămâne să vedeţi cât de curând.

Ce am mai făcut între timp? Păi m-am apucat de organizat evenimente cu obiecte decorative din quilling şi nu numai. Este un nou proiect la început de drum care sper să ia amploare. Voi reveni cu fotografii atunci când le voi primi.

De asemenea sunt pe cale să stabilesc noi parteneriate în Bucureşti, dar vă voi da de veste atunci când lucrurile se vor concretiza.

Pentru a fi la curent cu toate produsele nou realizate, vă invit să accesaţi pagina de facebook pentru că acolo sunt publicate cele mai noi produse. Pe această pagina nu am reuşit să actualizez lista cu tot ceea ce am mai lucrat.

Vă reamintesc faptul că toate produsele Quilling for You se realizează la comandă, astfel că majoritatea celor publicate sunt deja vândute.

Acestea fiind spune, să auzim numai de bine şi să ne bucurăm de culorile care ne fac viaţa mai frumoasă!

Suport foto quilling

About Raluca

Crede si nu cerceta!
This entry was posted in Arta, Handmade, Nou, Quilling, Quilling for You, Raluca and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

