Quilling şi Decoupage

De când a ieşit din nou soarele, parcă mi-a revenit inspiraţia.

Îmi place să experimentez şi iată-mă încercând în premieră tehnica şerveţelului (decoupage). Trebuie să recunosc faptul că am avut impresia că este o tehnică pe cât de simplă pe atât de spectaculoasă. Prima parte s-a dovedit a fi doar o falsă impresie. Nu este simplu, chiar deloc.

Atât quilling-ul, cât şi decoupage-ul se bazează pe foarte multă răbdare şi îndemânare. Dacă la quilling contrează foarte mult imaginaţia şi capacitatea de a transpune cât mai bine orice obiect din jurul nostru, la decoupage mi se pare că nu este nevoie de aşa ceva. Paşii care trebuie urmaţi sunt foarte clari şi stricţi. Şerveţelul trebuie ales cu inspiraţie şi aplicat cu foarte mare grijă pentru că o mică neatenţie poate strica totul.

Aşa că mi-am luat inima în dinţi şi am început să mă iniţiez în decoupage. Sinceră să fiu, în momentul în care am încercat să fac ceea ce vedeţi aici, m-am gândit la cu totul altceva. Am stricat 4 şerveţele pentru că nu eram lămurită cum trebuie să procedez. După ce mi-am dat seama, am aplicat şerveţelul şi am lăsat să se usuce. Când părea a fi gata, am realizat că nu îl pot folosi pentru ceea ce îmi doream, aşa că l-am lăsat de o parte şi mi-am văzut de treabă. După un am avut o revelaţie.

Uitaţi ce a ieşit:quilling decoupage

Mare mi-a fost mirarea când am primit o mulţime de laude. Chiar nu mă aşteptam 🙂

PS: Vă invit să accesaţi pagina de facebook Quilling For You pentru a vedea multe alte noutăţi.

Timpul nu îmi permite să actualizez toate secţiunile blogului, însă promit că mă voi ocupa cu mai multă grijă de blogul meu drag.

Mulţumesc!

About Raluca

Crede si nu cerceta!
This entry was posted in Arta, Decoupage, Handmade, Nou, Quilling, Quilling for You, Raluca and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

