Un nou produs Quilling for You

Vara şi-a intrat în drepturi şi Quilling for You a întâmpinat-o cu produse noi, aşa cum a promis.

Primăvara a fost una aglomerată de pregătirile pascale. Am lăsat de o parte casetele pentru bijuterii şi am lucrat intens la frumoasele ouă pentru Paşte.

Am realizat cu drag şi spor peste 80 de modele diferite. Aşa cum am mai spus, mă bucura nespus de mult interesul tot mai mare pentru cadourile handmade. Oamenii apreciază munca depusă, dar mai ales rezultatul obţinut.

Acum vă prezint noul proiect la care mă gândeam de multă vreme, însă nu aveam inspiraţia şi entuziasmul necesare pentru a purcede. Zilele trecute am reuşit să mă mobilizez şi iată că acum lansez oficial gulerul – colier din quilling.

Baza produsului este din textil, iar decoraţiunile din quilling sunt lăcuite, garantând astfel o rezistenţă incontestabilă. Sistemul de prindere este ajustabil.

Gulerul se poate realiza la comandă, în funcţie de culorile preferate.

guler colier quilling

PS: De curând am primit o provocare, dar despre acesta vă voi spune într-un articol viitor.

Să aveţi parte de zile însorite 🙂

About Raluca

Crede si nu cerceta!
This entry was posted in Guler- colier quilling, Handmade, Nou, Quilling, Quilling for You, Raluca and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

