Primăvara a sosit

Bun venit, dragă primăvară!

A trecut 1 martie şi peste numai o zi soseşte şi 8 martie – ziua mamei. Chiar dacă vremea nu pare că ar ţine cu noi şi ploaia este tot mai prezentă, primăvara s-a instalat în sufletele noastre.

Aşa cum am scris şi în articolul precedent, Quilling for You a întâmpinat primăvara cu un târg studenţesc foarte frumos. A fost o experienţă interesantă care a meritat încercată. Am cunoscut oameni frumoşi care m-au copleşit cu admiraţia faţă de creaţiile mele. Unii au cumpărat, alţii doar au admirat, dar rezultatul a fost unul îmbucurător.

Am ajuns la concluzia că toţi creatorii de handmade sunt oameni frumoşi şi sociabili. Am schimbat impresii cu mulţi dintre ei şi le-am citit în privire devotamentul şi încântarea faţă de tot ceea ce presupun creaţiile handmade. De la an la an ne înmulţim şi nu văd totul ca pe o concurenţă, ci ca pe o calitate pe care fiecare dintre noi o are, însă nu toţi reuşim să o scoatem în faţă.

Mâine este 8 martie şi cu acest prilej va anunţa că mă găsiţi la un alt târg, de acesta dată la Cafeneaua Veche, din strada Covaci, numărul 16, din Bucureşti. Ca şi la celălalt târg, Quilling for You şi Handmade by Ioana nu vă vor dezamăgi. Vom aduce obiecte noi pentru toate buzunarele.

Dăruieşte-le persoanelor dragi cadouri unice şi frumoase!caset pentru bijuterii mici

 Verifică secţiunea Casete pentru bijuterii! Vei găsi acolo 70 de modele diferite. Majoritatea sunt vândute, însă toate se pot realiza la comandă. Casetele pentru bijuterii reprezintă cadouri potrivite, indiferent de sezon. Accesorizează cutia cu un colier. Sigur nu vei da greş. Nu ezita să ne contactezi!

coliere casete bijuterii handmade

Mulţumim!

About Raluca

Crede si nu cerceta!
This entry was posted in Arta, Handmade, Handmade by Ioana, Quilling for You, Raluca and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

