Concurs de Dragobete

Dragii mei,

Am hotărât să lansez un concurs pentru voi toţi.

Întrucât în curând este Dragobetele, sărbătoarea iubirii la romani, v-am pregătit o surpriză pentru a vă premia fidelitatea.

Sunt sigură că v-ar plăcea să puteţi oferi persoanei iubite un cadou unic şi din acest motiv vă sar în ajutor cu o idee care, cu siguranţă, va fi apreciată.

În parteneriat cu Naţional Magazin ofer, spre concurs, o ramă foto şi o felicitare cu tematica iubirii.

Rama foto Dragobete

Creativitatea este cuvântul cheie al tuturor creaţiilor mele. Din acest motiv, sunt curioasă să aflu ce va face să vă simţiţi creativi şi ce reprezintă creativitatea pentru voi. Aceasta este condiţia de participare la concurs.

Aştept cu nerăbdare răspunsurile voastre, într-un comentariu aici, până pe data de 21 februarie, urmând ca pe 22 februarie să extrag câştigătorul împreună cu Naţional Magazin.

Succes şi… fiţi creativi!

Concursul a ajuns la final. Va multumim tuturor pentru participare. Castigatoarea este: Gavrila Daniela.  Felicitari!

About Raluca

Crede si nu cerceta!
This entry was posted in Concurs, Quilling, Raluca and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

69 Responses to Concurs de Dragobete

  1. Sava Iulia says:

    Creativitatea reprezintă un mod de exprimare, muzica, mă inspiră

  2. Ghinda Tatiana says:

    Creativitatea este o activitate complexă care dă naştere la ceva 🙂

  3. Alina A says:

    Pentru mine cuvântul creativitate defineşte acea activitate când din lucruri mici, mărunte reuşesc să realizez ceva impresionant. Sau, atunci când dintr-un lucru ce nu are legătură cu altul, le combin aşa fel încât să realizez ceva frumos. Sunt creativa, am câteva lucruri handmade acasă realizate chiar de mine.

  4. Manta Andra says:

    Creativitatea este ce vrea fiecare.

  5. MAGDALENA RETI says:

    MĂ INSPIRĂ PERSOANA CĂREIA VREAU SĂ-I CREEZ CEVA. DE PILDĂ CUM DOARME PISICA MEA MĂ INSPIRĂ CĂ-I CREEZ UN PĂTUŢ, CUM MĂ PRIVEŞTE IUBITUL MĂ INSPIRĂ SĂ-I COMPUN O POEZIE SAU SĂ-I PREGĂTESC O MÂNCARE… INSPIRAŢIA LA MINE ESTE ACEL SENTIMENT PROFUND DE CUNOAŞTERE A CELUILALT CĂRUIA ÎI ATAŞEZ CEVA FOARTE PERSONAL.

  6. Păun Cătălina Cezarina says:

    În primul rând creativitatea se poate dobândi prin exersare, dar la fel de bine se poate moştenii, sau te poţi naşte cu un anumit talent! Pe mine cel mai mult mă inspiră să fiu creativa, mediul înconjurător şi fiinţele din jurul meu, fie că vorbim aici despre oameni sau animale! Pentru mine creativitatea înseamnă să îmi transpun concret ideile pe care le am, împărtăşindu-le şi celorlalţi! De exemplu scriu o poveste, o poezie, iar în acest fel transmit ceva celor din jurul meu, inspirându-mă din cele enumerate mai sus!

  7. Alina Covaci says:

    Creativitatea reprezintă abilitatea de a produce ceva nou, şi este rezultatul imaginaţiei noastre. Eu mă simt mai creativa în momentele de bucurie şi împlinire.

  8. Lăzărescu Alina says:

    Creativitatea e ceva diferit, la care oricine s-ar pricepe într-un moment potrivit, într-o stare de spirit potrivită. Tot timpul incerc sa creez ceva diferit, prin care să fiu remarcată de către cei dragi, care mă inspiră zi de zi.

  9. Elena Stan says:

    Creativitatea reprezintă manifestarea divinului în om, de aceea doresc că actul meu creator să fie spre îndreptare și construire, nu demolator.

  10. Goleanu Anisoara says:

    Creativitatea este măsura inteligenţei unui om. Eşti creativ? Cu siguranţă eşti deştept!

  11. Tudorache Cateriona says:

    O minte ageră este creativă. Pentru folosul său, în anumite situaţii, omul creativ născoceşte ceva şi rezolvă problema. Creativitatea este calitatea de bază a intetului!

  12. Negoita Simona Andreea says:

    Creativitatea o putem descoperi aproape în orice din jurul nostru începând de la a inventa, a compune o operă literară, a da viaţa unui personaj, o idee unică pusă în aplicare, creaţia noastră poate reprezenta proprii noştri copii pe care îi formam cât mai bine şi sănătos pentru această societate “bolnavă” în care trăim. Dragostea pentru semenii noştri, natura, oamenii din jurul nostru, copii cu surâsul lor sincer şi nevinovat cât şi vieţuitoarele pot fi o sursă de inspiraţie, iar creaţia rezultatul imaginaţiei noastre. Tot ceea ce realizăm în viaţă ar trebui să fie făcut cu mintea şi sufletul astfel încât să rămână în urma noastră ceva de care să ne mândrim. A crea înseamnă a da viaţa unui lucru special care să aibă o influenţă pozitivă şi importanta în viaţa celorlalţi şi să fie apreciat de ei. Bucătăria este de asemenea o artă şi una din pasiunile mele. Puteţi viziona aici câteva din “operele mele” http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152050496780422.898123.802690421&type=3

  13. Cristina Cri says:

    Creativitatea este acel lucru ce izvoraste din mintea noastra, care depinde de diversi factori, iar noi transpunem la hartie sau unde vrem sa asezam ideea.

  14. Amărie Dorina says:

    O situatie- problema, o împrejurare în care trebuie să rezolv ceva complicat în termen scurt mă mobilizează mult şi mă determina să găsesc soluţii deosebite la care în momentele de relaxare nici nu m-aş fi gândit. A fi creativa nu înseamnă a fi un robot perfect, ci un om imperfect, dar care caută şi găseşte o cale nouă, o soluţie măcar parţial inedita de rezolvare, o cale mai scurtă, mai rapidă, mă economicoasă, mai lesnicioasa. Cazul fericit este când rezultatul este superior celor rutiniere.

  15. Dragomirescu Carmen says:

    Creativitatea este rezultatul imaginaţiei noastre. Tot timpul încerc să creez ceva diferit, prin care să fiu remarcată de către cei dragi, care mă inspiră zi de zi şi îmi fac viaţa mai frumoasă.

  16. Cristina Marcu says:

    Creativitatea este rezultatul unor sentimente puternice. Adevarata arta se naste mai intai in inima celui care ii da mai apoi o forma perceptibila si pentru ceilalti. Creatia bazata pe banal ramane banala.

  17. RADU DANIELA says:

    Creativitatea este atuul persoanei inteligente;este atunci cand ,cuvintele tale prind forma intr-un context,cand ai un produs si ii trebuie un slogan concis,usor de retinut,care sa placa publicului si deci,implicit sa vanda produsul.Asta e desfasurarea si rezultatul creativitatii.Aproape din nimic sa creezi ceva!

  18. Raluca says:

    Concursul s-a încheiat.
    Vă mulţumesc tuturor pentru participare. Nu mă aşteptam să fiţi atât de mulţi şi vă mărturisesc faptul că am fost pusă în dificultate să aleg câştigătorul. Răspunsurile voastre sunt foarte frumoase, dar din păcate, doar unul singur dintre voi este câştigător.
    Castigatoarea este: Gavrila Daniela.
    Vă promit că voi continua cu astfel de concursuri!
    Vă pup şi vă doresc un Dragobete darnic şi iubitor!

  19. Pingback: Concurs de Dragobete | Rhalooka's Blog

Leave a Reply

