Invitaţii pentru evenimente

Bun găsit, dragii mei!

Aşa cum am promis, am început acest an cu o surpriză pentru voi.

M-am gândit că evenimente precum o nuntă sau un botez reprezintă etape importante în viaţa fiecăruia şi cu toţii ne dorim să reuşim să le marcăm într-un mod cât mai ingenios. Din acest motiv, mi-am pus imaginaţia la treabă, am mai tras cu ochiul în stânga şi în dreapta şi am reuşit să creez ceea ce vedeţi la nouă secţiunea modele – invitaţii pentru evenimente.

invitatii de botez hand made

Îmi doresc să primesc sugestii din partea voastră şi să reuşesc să realizez cât mai multe modele care să trezească simţul estetic.

În ceea ce priveşte preţul acestora, este uşor negociabil, stabilit de următoarele variante:

  1. Aveţi posibilitatea să mă contactaţi doar pentru decorarea unor invitaţii deja existente, astfel preţul fiind mai mic;
  2. Vă pot realiza invitaţiile de la a la z, adică baza cartonată, textul, plicul precum şi decorarea acestora în funcţie de preferinţe, preţul fiind mai mare decât cel de la punctul 1.

În ambele cazuri, în funcţie de timpul de predare şi de numărul de invitaţii, preţul poate fi negociat.

Voi reveni cu alte modele în cel mai scurt timp!

Numai bine şi un strop de creativitate!

 

 

About Raluca

Crede si nu cerceta!
This entry was posted in Arta, Modele de felicitari, Quilling, Raluca and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

