Sărbători Fericite!!!

Am reuşit!!! Sunt foarte fericită!!!

Am făcut numeroşi oameni fericiţi şi datorită lor mă simt aşa:)

Este incredibil că am putut realiza lucruri măreţe într-un timp atât de scurt.

M-am întrecut în munca în ultimele 2 săptămâni. Am reuşit să realizez 70 de felicitări în mai puţin de 3 zile, 50 de felicitări în 2 zile, iar restul comenzilor sub 20 de felicitări, în doar câteva ore.Floare de gheata quilling 10

În primele zile de lucru eram stângace, vedeam că lucrurile nu îmi ies aşa cum ar trebui, însă, pe măsură ce comenzile au crescut, am simţit că trebuie să muncesc mai mult şi să mă concentrez pe ceea ce am de facut.Brad quilling 10

Îmi doresc foarte mult ca în 2013 să realizez, pe lângă felicitările specifice fiecărei sărbători locale sau internaţional, şi invitaţii de nuntă, carduri de masă, mărturii.

Vă doresc multă sănătate, putere de muncă şi un strop de creativitate!

About Raluca

Crede si nu cerceta!
This entry was posted in Arta, Cadou, Handmade, Modele de felicitari, Mos Craciun, produse quilling for you, Quilling, Quilling for You, Raluca and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Sărbători Fericite!!!

  1. Cristina says:

    Frumoase lucrări! Bravo!

Leave a Reply

